اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

انعقاد تفاهم نامه همكارى دانشگاه های کی یف و نیکوزیا با دانشگاه سیستان و بلوچستان

انعقاد تفاهم نامه همكارى دانشگاه های کی یف و نیکوزیا با دانشگاه سیستان و بلوچستان

هيئتي در معیت رييس دانشگاه سيستان و بلوچستان جهت امضاى تفاهم نامه همكارى در روز ١٨ بهمن ماه ٩٦ جهت انعقاد دو تفاهم نامه همکاری عازم کشورهای قبرس و اوکراین شدند.

به گزارش دفتر روابط بین الملل دانشگاه ، در جريان ديدار از دانشگاه  بین المللی نيكوزيا علاوه بر امضای تفاهم نامه، برنامه هايي جانبي همچون ديدار با اعضاء هيئت علمي دانشكده هاى اقتصاد، مديريت و كارآفريني و ديدار از دانشگاه و سخنراني انجام پذيرفت.

در جریان این دیدار علاوه بر انعقاد تفاهم نامه مقرر گردید دو دانشگاه در زمینه تحصیلات تکمیلی در رشته انرژی های تجدید پذیر به صورت Dual Degree همکاری نمایند که تفاهم نامه دیگری در این رابطه در حال انعقاد می باشد.

گفتني است در دومين دیدار که در دانشگاه کی یف کشور اوکراین انجام گرفت، پس از برگزاری مراسم استقبال با حضور رییس دانشگاه کی یف، علاوه بر تبادل‌نظر در زمینه ی مسائل مورد علاقه علمی و پژوهشی طرفین، تفاهم‌نامه‌های همکاری دوجانبه ای نیز امضاء گردید.

گفتنی است حضور در مراسم جشن پیروزی انقلاب در سفارت جمهوری اسلامی در اوکراین و بازدید از چند بخش از دانشگاه هوانوردی و مرکز هوافضای دانشگاه کی یف، از دیگر برنامه‌های دومین سفر پژوهشی این هیئت بود.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط