اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

مراسم تودیع و معارفه روسای دانشکده برق و کامپیوتر وهنر و معماری

مراسم تودیع و معارفه روسای دانشکده برق و کامپیوتر وهنر و معماری

مراسم تودیع و معارفه روسای دو دانشکده برق و کامپیوتر و هنر و معماری در روز سه‌شنبه 8 اسفندماه 96 در سالن اجتماعات دانشکده‌های مذکور برگزار شد.

          به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این مراسم دکتر بندانی طی سخنانی ضمن قدردانی از زحمات دکتر محمدعلی منصوری بیرجندی (رئیس دانشکده برق و کامپیوتر) و دکتر محمد رضا حسنی (رئیس دانشکده هنر و معماری) به ارائه گزارشی اجمالی در حیطه های مختلف مالی، دانشجویی و پژوهشی پرداخت و گفت: وجود برخی مشکلات به خصوص مشکلات مالی آن هم  در پایان سال امری است که همه به آن واقفیم، اما تمام سعی و تلاشمان را به کار بسته ایم تا با تلاش و پشتکار همکاران عزیز دانشگاهی اجازه ندهیم خللی در امور ایجاد شود و از سرعت رشد و توسعه ی دانشگاه کاسته شود و البته مسئولان در سطح وزارت علوم نیز یاری بخش ما هستند.

ایشان در ادامه ضمن اعلام مراتب امتنان و تشکر خود از زحمات و تلاش‌های روسای قبلی این دانشکده ها در طول دوران تصدی مسئولیت‌های خطیرشان، برای روسای جدید در انجام رسالت و پیشبرد اهداف متعالی دانشگاه آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.

گفتنی است در پایان مراسم از زحمات آقایان دکتر بیرجندی و دکتر حسنی با اهداء لوح سپاس قدردانی گردید و دکتر اوکاتی و دکتر طاهری به ترتیب احکام ریاست (دانشکده برق و الکترونیک) و (هنر و معماری) را از ریاست دانشگاه دریافت نمودند.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط