اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

قابل توجه دانشجویان مقاطع دکتری و ارشد دانشکده مهندسی شهید نیکبخت

قابل توجه دانشجویان مقاطع دکتری و ارشد دانشکده مهندسی شهید نیکبخت
با توجه به برپایی چهارمین همایش سالانه تحصیلات تکمیلی دانشکده ی مهندسی Postgraduate Research Conference ( Open Days) ازیکشنبه مورخ 97/2/2 لغایت سه شنبه مورخ 97/2/4 به اطلاع میرساند حضور کلیه ی دانشجویان دکتری که پروپوزال خود را به تصویب رسانده اند، جهت ارائه ی نتایج بصورت سخنرانی علمی الزامی میباشد (همچنین در صورت تمایل دانشجویان مذکور می توانندعلاوه بر سخنرانی اقدام به ارائه پوستر نیز نمایند).

قابل ذکر است که در صورت عدم حضور دانشجویان دکتری، نمره ی منفی در گزارشات شش ماهه منظور خواهد شد.

دانشجویان محترم می توانند ثبت نام خود را از طریق سایت همایش به آدرس :http://Seminars.usb.ac.ir/odeng انجام دهند.
توجه :

  • دانشجویان دکتری که تاکنون موفق به تصویب نهایی رساله ی دکتری خود نشده اند و در زمینه ی کار پژوهشی خود به نتایج قابل ارائه (اعم از مقاله و ...) دست یافته اند در صورت تمایل میتوانند در همایش فوق شرکت کنند.
  • دانشجویان مقطع ارشد نیز میتوانند نتایج حاصل از پایان نامه ی خود را در قالب پوستر ارائه نموده و یا در صورت تمایل اقدام به سخنرانی علمی نمایند (فارغ التحصیلان ارشد که سال گذشته در همایش سخنرانی یا پوستر داشته اند نمی توانند مجددآ در این همایش شرکت نمایند).
  • از بین موارد ارائه شده در هر گروه یک ارائه ی شفاهی و یک ارائه ی پوستری برتر در هر گروه انتخاب و از سخنرانان و پوسترهای برتر در روز اختتامیه تقدیر به عمل خواهد آمد.
امتیاز به خبر :