اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

مراسم بزرگداشت روز معلم و جشن میلاد مبارک و خجسته حضرت قائم (عج)

مراسم بزرگداشت روز معلم و جشن میلاد مبارک و خجسته حضرت قائم (عج)

همزمان با فرارسيدن ميلاد مبارک و خجسته منجی عالم بشریت و روز بزرگداشت منزلت معلم،  شامگاه روز چهار شنبه ١٢ ارديبهشت ماه ، از مقام والاى اساتيد تجليل و قدرداني شد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه، در مراسم بزرگداشت روز معلم که با حضور پرشور اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه و خانواده هایشان در محل مهمانسرای شماره یک برگزار گردید در ابتدای مراسم دكتر بنداني، رئیس دانشگاه، ضمن تبريك روز معلم و تقارن آن با ميلاد حضرت قائم (عج) گفت:در چنین شب به یاد ماندنی که هر ساله در جمع اساتید گرانقدر دانشگاه و خانواده های محترمشان گرد هم می آییم که خود نمادی از شکوه و همدلی حاکم در فضای دانشگاه ماست، لازم میدانم که زیباترین درودها و شادباش هایم را نثار تک تک شما همکاران عزیز وخانواده های معززتان نمایم. ائمه هدی چراغ هدایت و راهنما و راهبر انسانهای خدامحور و خداجوی در طول اعصار و دورانها بوده اند و امید واریم در روز میلاد منجی عالم بشریت، خداوند سبحان در فرج این امام رافت و رحمت تعجیل عنایت فرماید تا روشنی بخش چشمان منتظران واقعی اش گشته و جهان تشنه عدل و آزادی و حریت، با قدوم مبارک آن عزیز مزین و مفتخر گردد.

رئیس دانشگاه در ادامه صحبتشان ضمن پاسداشت مقام رفیع معلم و  تأکید بر ارج گذاری به مقوله علم و دانایی، اظهار داشت : هر چند در همه اوقات باید این دو امر مهم یعنی علم و عالم مورد تکریم و تمجید قرار گیرند ولی به بهانه شهادت یکی از الگوهای شاخص معلمی و استادی این روز در مجامع علمی ما برجسته و شاخص گردیده است. کسی که از دل حوزه برخواست و در دانشگاه خوش درخشید و با تبیین بخش عمده ای از مباحث پرچالش در دانشگاه قبل و بعد از انقلاب، چهره ای از یک روحانی آزاد اندیش را به نمایش گذاشت.  لذا از همین فرصت استفاده می کنم و نام و یاد شهید مطهری را گرامی داشته، به روح بلندش درود می فرستیم و امیدواریم ما معلمان در دانشگاه از این الگوی معاصر و تاثیرگذار در عمل و نظر بهره مند گردیم.

دکتر بندانی در پایان سخنان خود ضمن تشکر صمیمانه از یک سال تلاش آموزشی و پژوهشی همه همکاران دانشگاه، از آنها درخواست نمود تا هچنان همه تلاش خود را در مسیر توسعه همه جانبه دانشگاه برای نیل به جایگاه مناسب در نظام ملی و بین المللی بکار بندند.

در ادامه مراسم دکتر صمیمی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، ضمن تبریک روز معلم و جشن بزرگ نیمه شعبان در خصوص دهه سرآمدی آموزش توضیحاتی را برای حاضرین ایراد نمودند و پس از آن با حضور هیأت رئیسه دانشگاه در جایگاه، از چند تن از اساتید و کارشناسان آموزشی برگزیده در مراسم اختتامیه دهه سرآمدی آموزش، با اهداء لوح سپاس تقدیر بعمل آمد. مراسم با اجرای برنامه هاى شادی که از سوی روابط عمومی دانشگاه تدارک دیده شده بود در جمع پرشور اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه و خانواده های گرانقدرشان ادامه یافت و با شرکت حاضرین در ضیافت شام به پایان رسید.

 

 

امتیاز به خبر :