اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

تجلیل و قدردانی از مقام آوران ورزشی راه‌یافته به چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های کشور

 تجلیل و قدردانی از مقام آوران ورزشی راه‌یافته به چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های کشور

مراسم تجلیل و قدردانی از مقام آوران ورزشی راه‌یافته به چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های کشور در روز جمعه چهاردهم اردیبهشت‌ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این مراسم دکتر بندانی طی سخنانی با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت قائم (عج) گفت: ما گرد هم آمدیم تا پاس بداریم تلاش‌ها و کوشش‌های ارزشمند جمعی از ورزشکاران، مدال‌آوران و نخبگان ورزشی، که ضمن کسب مدال‌های رنگارنگ برای دانشگاه و گرفتن سهمیه بیشتری در المپیاد ورزشی بااقتدار افتخار پرچم دانشگاه را به اهتزاز درآوردند.

وی خاطرنشان نمود: شایسته است تا هم از ذوق و شوق و تلاش‌های شما در فعالیت‌های ورزشی، وهم از همت و خدمات مدیران دست‌اندرکار که با فراهم نمودن شرایط لازم زمینه شکوفا شدن بهتر و بیشتر شمارا در عرصه‌های گوناگون ورزشی موجب شده‌اند تجلیل و قدردانی گردد.

دکتر بندانی در بخش دیگری از سخنانش گفت: لازم است تا مراتب تبریک خود را به شما عزیزان به خاطر انتخاب فعالیت‌های ورزشی در کنار آموزش و تعلیم و تربیت که کار اصلی شماست اعلام نمایم.

ایشان با اشاره به وجود پویایی و نشاط مضاعف دانشجویان حاضر در این جمع افزود: توصیه بنده به حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی این بوده که همیشه محیطی برای فعالیت‌های گوناگون دانشجویان فراهم نمایید تا زمینه شادی و نشاط بیش‌ازپیش دانشجویان مهیا گردد.

وی با این جمله که: «عقل سالم در بدن سالم است» به تأثیر جنبه‌های فردی و اجتماعی ورزش وتاثیر آن در سلامت فرد و جامعه پرداخت و افزود: ورزش می‌تواند از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری نموده و شما عزیزان ورزشکار را از گزند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در امان دارد.

رئیس دانشگاه در مورد جنبه فرهنگی فعالیت‌های ورزشی نیز با اشاره به الگو شدن افراد ورزشکار در سطح جامعه گفت: شما عزیزان ورزشکار و قهرمان هم می‌توانید در محیط دانشگاه برای سایر دانشجویان الگو باشید.

وی در خاتمه گفت: ما تجهیز و بهینه‌سازی سالن‌های ورزشی در سطح دانشگاه و خوابگاه‌ها را در اولویت قرار داده‌ایم و با حمایت از تمام فعالیت‌های ورزشی شما قهرمانان و مدال‌آوران و مدیران دست‌اندرکار از تلاش‌های ارزشمندتان در مسیر افتخارآفرینی برای دانشگاه سیستان و بلوچستان حمایت می‌نماییم.

در بخش‌هایی از این مراسم حجت‌الاسلام صادقی نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه و دکتر زمانیان معاونت دانشجویی به ایراد سخن پرداختند.

در پایان مراسم نیز از مدال‌آوران و قهرمانان ورزشی با اهداء لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد.

 

 

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط