اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

افتتاحیه نهمین جشنواره دانشگاهی حرکت در بوستان فردوسی دانشگاه

افتتاحیه نهمین جشنواره دانشگاهی حرکت در بوستان فردوسی دانشگاه

نهمین جشنواره حرکت دانشجویی حرکت بعد ازظهر روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 97 با حضور رئیس دانشگاه گشایش یافت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر بندانی رئیس دانشگاه در آئین گشایش نهمین جشنواره حرکت دانشگاهی طی سخنانی خطاب به دانشجویان گفت: بسیار خرسند وخوشحالم از اینکه خداوند منان این توفیق را به من عنایت فرمود تا در جمع شاداب وپرنشاط دانشجویان با ذوق وخلاق انجمن های علمی حاضرشوم تا از آن طریق شاهد یکسال تلاش ودستاوردهای علمی و پژوهشی آنان باشم.

وی گفت: همانگونه که می دانید این جشنواره بستری است مناسب تا خلاقیت ها و نوآوری های جوانان بانشاط وایده پرداز در آن به منصه ظهور رسیده  وما شاهد شکوفایی وبه ثمر رسیدن این ایده ها وخلاقیت ها در جشنواره دانشگاهی حرکت باشیم.

ایشان خاطر نشان کرد: تمام تلاش وکوشش دانشگاه بر این استوار گشته تا حس اعتماد به نفس، کارآفرینی وکاربردی کردن علم ودانش وهمچنین عزت نفس شما دانشجویان مبتکر ونوآور شکوفا گردد، وبا ایجاد بستری مناسب برای کارآموزی دانشجویان فعال در انجمن های علمی، زمینه ورود شما عزیزان پس از فراغت از تحصیل به بازار کسب کار هموارگشته  تا هم برای خود وهم برای دیگران کارآفرینی نمائید.

دکتر بندانی کار گروهی در قالب انجمن های علمی را یکی دیگر از اهداف دانشگاه دانست وافزود: امیدواریم در سال جاری وبا همت خداوند متعال بتوانیم مجتمع فرهنگی دانشگاه را افتتاح نمائیم تا از آن طریق ساماندهی حدود 50 انجمن علمی دانشجویی در آن فضارا محقق سازیم.

ایشان در خاتمه اظهار امیدواری نمود تا دانشجویان فعال در انجمن های علمی با استفاده از دانش وتجربه یکدیگر بتوانند نیازهای جامعه را درک نموده واز این طریق هم دانشگاه وهم جامعه را در رسیدن به اهداف متعالی شان یاری نمایند.

در بخشی از این مراسم دکتر بلاغت معاون فرهنگی واجتماعی دانشگاه به افزایش قابلیت های انجمن های علمی دانشجویان دانشگاه پرداخت وکسب نتایج درخشان این انجمن هادر سال گذشته را نشانی از خلاقیت، استعداد وتوانمندی دانشجویان فعال در این انجمن ها دانست.

وی اظهار امیدواری نمود تا این فعالیت‌ها در جهت توسعه دانشگاه‌های کارآفرین و اجتماع‌محوری حرکت نماید. ایشان در خاتمه ازنظر ریاست دانشگاه در مسیر حمایت از انجمن‌های علمی تشکر و قدردانی نمود.

گفتنی است در خاتمه هیئت‌رئیسه دانشگاه از غرفه‌های انجمن‌های علمی بازدید نمودند.

 

 

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط