اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

اختتامیه نهمین جشنواره دانشگاهی حرکت برگزار شد

اختتامیه نهمین جشنواره دانشگاهی حرکت برگزار شد

مراسم اختتامه نهمین جشنواره دانشگاهی حرکت، پس از پایان بخش نمایشگاهی، مورخ 22 اردیبهشت ماه 1397  در تالار بزرگ فردوسی و با حضور ریاست و هیئت رئیسه محترم دانشگاه، نماینده وزارت علوم،تحقیقات و فناوری، اساتید مشاور و دانشجویان دانشگاه برگزار گردید.

در این مراسم پس از سخنرانی ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر بندانی در ابتدای مراسم و بازگو کردن نکات مهم و نقش و جایگاه انجمن های علمی در جهت رشد و شکوفایی دانشگاه و دانشجویان از سوی ایشان و اجرای برنامه های شاد و متنوع توسط هنرمندان مطرح ملی نوبت به اعلام برگزیدگان نهمین جشنواره دانشگاهی حرکت رسید که پس از اهدا جوایز و تندیس مربوط به هر انجمن برگزیده و قابل تقدیر؛ نهمین جشنواره دانشگاهی حرکت نیز به کار خود پایان داد.

دکتر وحیدیان مدیرکل فرهنگی دانشگاه سیستان و بلوچستان در گفتگو با تیم خبری نهمین جشنواره دانشگاهی حرکت عنوان كرد:جشنواره حرکت ایستگاه پایانی ارزیابی فعالیت یک ساله انجمن های علمی در هر دانشگاه میباشد؛ در این جشنواره انجمن ها به ارائه دستاوردها و فعالیت های یک سال اخیر خود پرداخته و هر آنچه که در طول این مدت انجام داده اند میبایستی در دو بخش ارائه دهند :

 بخش اول: رقابتی

در این بخش فعالیت ها، اقدامات و دستاورد های هر انجمن در طول فعالیت یک ساله خود مورد داوری تخصصی از سوی کمیته مربوطه قرار خواهد گرفت که هر انجمن می بایستی تمامی فعالیت های خود را در قالب حوزه های مربوطه در زمان مشخصی ارسال نماید تا مورد داوری و ارزیابی قرار بگیرند. چه بسا هرآنچه گزارش ارائه شده کامل و جامع تر باشد شانس رقابت و برتری در آن حوزه نیز بیشتر خواهد بود.

بخش دوم: نمایشگاهی

در این بخش انجمن ها میبایستی فعالیت های خود را در معرض دید همگان قرار داده و در قالب نمایشگاهی و با استفاده از خلاقیت و برنامه ریزی ای ک خود اعضای آن انجمن در نظر میگیرند در ذهن مخاطب خود تصویری از یک انجمن علمی فعال و یا بالعکس ایجاد نمایند.
 
دکتر وحیدیان در ادامه افزودند: نهمین جشنواره دانشگاهی حرکت پس از تصویب و حمایت از طریق کمیته حمایت و نظارت بر انجمن های علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان در تاریخ 19 لغایت 21 اردیبهشت ماه و با حضور انجمن های علمی دانشگاه در بوستان فردوسی به مدت سه روز برگزار گردید که با استقبال خوب بازدیدکنندگان و دانشجویان مواجه گردید.

 

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط