اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

برگزاری آئین دانش‌آموختگان دانشگاه در سال 97

برگزاری آئین دانش‌آموختگان دانشگاه در سال 97

آئین جشن دانش‌آموختگان دانشگاه شامگاه 23و24و25 اردیبهشت‌ماه 97 در دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این مراسم که با حضور هیئت‌رئیسه دانشگاه، اساتید و جمع کثیری از خانواده‌های دانش‌آموختگان برگزار شد دکتر بندانی طی سخنانی گفت: لازم است تا  قدوم پدران و مادرانی که امروز در جمع ما هستند و با صبر و حوصله چنین فرزندان برومندی را تربیت نموده تا به‌عنوان آینده‌سازان این مملکت تحویل جامعه گردندگرامی بداریم .

ایشان همچنین از اساتید و تمام دانشگاهیان که با فراهم نمودن زمینه هاو بستر لازم موجب شکوفا شدن استعدادهای این سرمایه عظیم اجتماعی برای کشور شدند سپاسگزاری نمود.

رئیس دانشگاه در خاتمه گفت: شما از دانشگاهی فارغ‌التحصیل می‌گردید که با قریب به 50 سال فعالیت مستمر آموزشی و پژوهشی خدمات ارزشمندی را به کشور، منطقه و استان نموده است.

وی ضمن آرزوی موفقیت و بهروزی برای تمامی دانش‌آموختگان اظهار امیدواری نمود تا خاطرات خوشی را از این استان به همراه داشته باشند.

در ادامه حجت‌الاسلام دین‌پرور نیز طی سخنانی با ذکر روایتی از حضرت علی (ع) گفت: اگر می‌خواهید بدانید چه قدر دانشمند شده‌اید، در مورد علم و مهارتی که کسب نموده‌اید تفکر کنید و ببینید که با ورود به محیط دانشگاه تغییرات علمی و معنوی در وجود شما چه میزان بوده است.

وی افزود: با این علم و دانشی که کسب نموده‌اید بایددر وجودتان تغییرات معنوی ایجاد شود اگر دانشجو اخلاق و معنویت و انسانیت را نداشته باشد علمش بی‌ارزش و تهی است.

گفتنی است در این مراسم علاوه بر اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، سوگندنامه دانش‌آموختگان قرائت گردید.

امتیاز به خبر :