اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

گزارش شرکت اساتید و دانشجویان گروه مهندسی عمران در یازدهمین کنگره بین المللی عمران (تهران -97)

گزارش شرکت اساتید و دانشجویان گروه مهندسی عمران در یازدهمین کنگره بین المللی عمران (تهران -97)

اعضاء هیات علمی و دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری گروه مهندسی عمران برای ارائه مقاله در یازدهمین کنگره بین المللی ملی مهندسی عمران دانشگاه تهران از 18 تا 20 اردیبهشت ماه شرکت  کرده و بیش از 5 مقاله در زمینه سازه های هیدرولیکی، مدیریت منابع آب، سازه و تکنولوژی بتن ارائه نمودند.

آقای دکتر غلامرضا عزیزیان نیز به نمایندگی از گروه در شصت و چهارمین جلسه هیات امناء برگزار کننده کنگره های مهندسی عمران و همچنین در جلسه هیات امناء برگزار کننده کنگره های مهندسی ژئوتکنیک در حاشیه کنگره بین المللی یازدهم شرکت نموده و نظرات گروه را در برگزاری هرچه بهتر کنگره ها و سیاست گذاری ادامه فعالیت های هیات امناء کنگره ها مطرح و در تصمیم گیریها مشارکت نمودند. ایشان همچنین بعنوان اعضاء هیات رئیسه پانل هیدرولیک و آب در برگزاری جلسات ارائه مقالات همکاری داشتند.

لازم به ذکر است که اساتید گروه در طول یکسال گذشته در داوری مقالات و برگزاری کنگره بعنوان یکی از 16 دانشگاه مادر عضو هیات امناء در برنامه ریزی و برگزاری یازدهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران دانشگاه تهران بعنوان دانشگاه همکار، مشارکت داشته و لوگوی دانشگاه سیستان وبلوچستان در لیست حامیان برگزاری ثبت گردیده است.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط