اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

از سوی مقام عالی وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری دکتربندانی به سمت مدیر شبکه ملی جامعه و دانشگاه استان سیستان وبلوچستان منصوب شد

از سوی مقام عالی وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری دکتربندانی به سمت مدیر شبکه ملی جامعه و دانشگاه استان سیستان وبلوچستان منصوب شد

طی حکمی از سوی دکتر منصور غلامی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری دکتر علیرضا بندانی، به مدت دوسال به سمت مدیر شبکه ملی جامعه و دانشگاه استان سیستان وبلوچستان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، در این حکم آمده است :

با عنایت به مراتب دانش ،تعهد و تجارب ارزشمند جناب عالی و استناد به بند 2-4 ماده ی 1 اساسنامه مصوب مورخ 97/3/23 و نیز پیرو تفاهم نامه منعقد بین وزارت علوم ، تحقیقات وفناوری ، مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری ، سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت کشور به موجب این حکم به مدت دوسال به سمت مدیر شبکه ملی جامعه و دانشگاهیان استان سیستان و بلوچستان منصوب می شوید.

امیداست با استعانت از خداوند متعال و همکاری نخبگان و دانشگاهیان و مردم فرهیخته استان در تحقق اهداف شبکه جامعه و دانشگاه ، به ویژه ارتقای گفت وگوی ملی برای حل مسائل استان موفق باشید.

در ادامه این حکم به ماموریت های واحدهای استانی شبکه ملی جامعه و دانشگاه اشاره گردیده است که از مهم ترین آن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

- تشکیل کارگروه های علمی بر اساس اولویت مسائل استانی .

- تهیه گزارش های سیاست محور درباره ی مسائل توسعه پایدار در سطح استان ( در موضوعات کارگروه ).

- تهیه گزارش در مورد مسائل مهم استانی ، شناسایی و شبکه سازی نخبگان و متخصصان استانی بر اساس کارگروه های علمی .

- توصیه های سیاست محور کاربردی درباره ی مسائل استانی به مراجع ذیصلاح استانی و ملی .

و تعامل با دستگاه های ذی نفع و ذیربط طرف تفاهم .

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط