اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

برگزاری اولین جلسه کارگروه علم و فناوری استان پیرامون بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

برگزاری اولین جلسه کارگروه علم و فناوری استان پیرامون بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

اولین جلسه کارگروه علم و فناوری استان صبح روزیکشنبه 97/5/14 در سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این نشست دکتر بندانی طی سخنانی با اشاره به اولین نشست شورای سیاست گزاری و راهبری « چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی» با حضور امام جمعه معزز زاهدان حضرت آیت ا... سلیمانی، گفت : در آن نشست بحث هم اندیشی،  برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم جهت برگزاری هر چه بهتر و با شکوه تر مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، مورد تاکید مسئولان قرار گرفت و مقرر شد تاهر یک از سازمان‌های مختلف مسئولیت یک «کارگروه» را بر عهده بگیرند .

وی افزود : مسئولیت کارگروه علم و فناوری، به دانشگاه معین و مادر استان (دانشگاه سیستان و بلوچستان) محول گردید، تا ضمن هماهنگی و هم فکری با مسئولان مراکز علمی، دانشگاهی و پژوهشی استان بتواند پیشرفت‌های علمی و فناوری چهار دهه از انقلاب اسلامی را به نحو احسن ارائه نمایند .

ایشان به‌ضرورت بهره‌مندی حداکثری از تمامی ظرفیت‌های لازم به‌منظور هم‌افزایی مراکز علمی و دانشگاهی و پژوهشی استان اشاره کرد و یادآور شد ما می‌توانیم از مناسبت‌های دیگری همچون: روزهای آخر منتهی به دهه مبارک فجر، هفته پژوهش، روز دانشجو، هفته دفاع مقدس و... برای برگزاری نمایشگاه‌های دستاوردهای انقلاب استفاده نمائیم.

در ادامه جلسه مسئولان دانشگاه‌های استان ضمن ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود با تنظیم صورتجلسه ای خواستار پیگیری و مشارکت جدی مسئولان دانشگاه‌های استان و مراکز علمی و پژوهشی در خصوص حصول مطلوب اهداف شورای سیاست گزاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح شهرستان‌ها با هماهنگی و محوریت ائمه معزز جمعه و فرمانداران شدند.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط