اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

اختتامیه هشتمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه سیستان و بلوچستان

اختتامیه هشتمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه سیستان و بلوچستان

مراسم اختتامیه هشتمین طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه روز یکشنبه 18 شهریورماه 97 در تالار امام رضا (ع) دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، هشتمین دوره طرح ضیافت از روز یکشنبه 11 شهریورماه به مدت 8 روز (صبح و عصر) در دو موضوع تاریخ تمدن اسلامی و غرب‌شناسی برگزار شد که در آن علاوه بر ارائه این دروس، ارائه کلاس‌های فوق‌برنامه اختیاری با طرح مباحثی همچون: بهداشت روانی در خانواده، خاستگاه قیام امام حسین (ع)، تنگنای انسان در عصر بحران، تحلیل جریانات تقریب مذاهب در ادوار تاریخ، دیدار با خانواده معظم شهداء و نشست هم‌اندیشی با اساتید با موضوع راهکارهای کاهش وابستگی منابع مالی دانشگاه به دولت در تالار معراج دانشگاه انجام شد.

گفتنی در این دوره از برگزاری طرح ضیافت اندیشه 90 نفراز اساتید در دو مبحث شاخص تاریخ تمدن اسلامی (سطح 3) و غرب‌شناسی ثبت‌نام نموده‌اند؛ که کار تدریس را اساتید مطرح کشوری آقایان دکتر محمدحسین رجبی دوانی و دکتر محمد رجبی (تاریخ تمدن اسلامی) و دکتر قاسم پور حسن و دکتر محمد رجبی (غرب‌شناسی) را به عهده‌ داشتند.

 در پایان مراسم نیز حجت‌الاسلام صادقی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه از اساتید و مدعوین این دوره با اهداء لوح سپاس تجلیل و قدردانی نمود.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط