اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

برگزاری نهمین همایش فضای مجازی و فلسفه تعلیم و تربیت

برگزاری نهمین همایش فضای مجازی و فلسفه تعلیم و تربیت

نهمین همایش فضای مجازی و فلسفه تعلیم و تربیت صبح روز چهارشنبه 18 مهرماه 97 در تالار امام رضا( ع) گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این همایش دکتر بلاغت به‌عنوان دبیر همایش گزارشی از روند برگزاری آن ارائه نمود . وی گفت: همایش «فضای مجازی و فلسفه تعلیم و تربیت» با موضوع تربیت انسان و گستره‌ی انسان وزندگی انسانی با بحث و پرسش و تجزیه‌وتحلیل در زمینه‌ی مسائل تعلیم و تربیت به مدت دو روز و به میزبانی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌گردد.

وی افزود: در این همایش که حاصل یک سال کار و برنامه‌ریزی منسجم دست‌اندرکاران و برگزارکنندگان آن بوده 230 مقاله دریافت گردیده که پس از ارزیابی و بررسی‌های لازم از 128 مقاله موردپذیرش، 23 مقاله به‌صورت سخنرانی، 86 مقاله به‌صورت پوستر و 19 مقاله جهت چاپ چکیده برگزیده شدند.

در ادامه دکتر کردی معاون پژوهشی  به نمایندگی از طرف رئیس دانشگاه به ایراد سخن پرداخت و با بحث و بررسی به لزوم برگزاری این نشست‌ها و دستاوردهای برگزاری این همایش‌هاپرداخت .

وی برگزاری این نشست‌ها را زمینه‌ ای برای ساختن فردای بهتر دانست.

ایشان با تجزیه‌ و تحلیل مفاهیم عقل‌گرایی و عقلانیت به وجود استعدادهای بالقوه در تمام کشورهای دنیا پرداخت و با طرح این موضوع که توسعه کشورهای مترقی به‌طور تصادفی و اتفاقی نبوده، بلکه حاصل تلاش و شکوفایی استعدادهای بالقوه بوده است، از تمام پژوهشگران و علاقه‌مندان عرصه علم و دانش خواست تا در جهت رسیدن به عزت و سربلندی و دست‌یابی به آرمان‌های بلند آیندگان نسلی را پرورش دهند تا جامعه را به‌سوی پیشرفت و تعالی سوق دهند.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط