اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

افتتاح پروژه گازرسانی دانشگاه توسط معاون وزیر علوم ، تحقیقات وفناوری

افتتاح پروژه گازرسانی دانشگاه توسط معاون وزیر علوم ، تحقیقات وفناوری

آیین افتتاح پروژه‌ گازرسانی دانشگاه سیستان و بلوچستان در سالگرد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور معاون وزیر علوم، نماینده ولی‌فقیه در استان ،رئیس صندوق رفاه دانشجویان و جمعی از اساتید و مسئولان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه،  افتتاح اولین فاز شبکه گاز رسانی به دانشگاه ( ساخت ایستگاه تی بی اس ) با حضور دکتر صدیقی معاون وزیر ورئیس سازمان امور دانشجویان کشور ، آیت ا... سلیمانی نماینده ولی فقیه وامام جمعه معزز زاهدان ، مهندس یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان کشور برگزار شد.

در مرحله نخست گازرسانی در دانشگاه که به سه یا چهار فاز تقسیم‌بندی شده، اولین فاز آن ساخت ایستگاه تی بی اس بود که با افتتاح آن از این پس دانشگاه  می تواند از گاز شهری برای سلف‌سرویس استفاده نماید. فازهای بعد هم در حال انجام است که ظرف ماههای آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

گفتنی است پروژه گازرسانی در دانشگاه شامل مسیری به طول 11.5 کیلومتر در سه فاز مهندسی، ادبیات و کوی اساتید است که پس از حفاری و آسفالت برداری (به عمق متوسط یک و عرض نیم متر) تسطیح، جاگذاری و جوشکاری گردیده است.

از دیگر اقدامات و موارد انجام‌شده تا زمان بهره‌برداری و افتتاح ،تست لوله‌ها، اجرای عملیات روسازی (زیراساس و آسفالت گرم) در محل‌های حفاری‌شده و نصب لوله‌های گاز به طول 11.5 کیلومتر، ساخت حوضچه هاونصب شیرآلات، احداث ایستگاه‌های اندازه‌گیری و تقلیل فشار گاز T.B.S و D.R.S به ظرفیت 5000 مترمکعب در ساعت و دومی به ظرفیت 4000 مترمکعب در ساعت در دانشکده ادبیات و علوم انسانی بوده است.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط