اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

پخش برنامه زنده رادیویی " بهار وحدت" در دانشگاه

پخش برنامه زنده رادیویی " بهار وحدت" در دانشگاه

به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت، جشن رادیویی "بهار وحدت" با حضور رئیس دانشگاه و جمعی از دانشگاهیان شامگاه روز سه شنبه 29 آبان ماه در تالار معراج برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، دکتر بندانی رئیس دانشگاه در قسمتی از این مراسم زنده رادیویی حاضر، و در گفتگویی کوتاه، ضمن تبریک فرارسیدن ولادت پیامبر رحمت و آغاز هفته وحدت در مورد رویکردهای علمی ، آموزشی و پژوهشی و فضاهای دانشگاه گفت: این دانشگاه از قدیمی ترین مراکز آموزش عالی در استان سیستان و بلوچستان با پیشینه ای در حدود 50 سال است ، که در حال حاضر در حدود 14 هزار دانشجو در مقاطع گوناگون کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری در آن مشغول به تحصیل می باشند.

وی در مورد دانشگاه و تغییر فضای آن نیز گفت: در سال های اخیر فضای دانشگاه سیستان و بلوچستان  تغییرات خاص وملموسی پیدا نموده، به طوری که این دانشگاه، به عنوان یکی از زیباترین دانشگاه های کشور معرفی شده است.

ایشان در قسمتی دیگراز گفتگوی رادیویی خود در مورد تغییر رویکرد دانشگاه از آموزشی به کارآفرینی گفت: دانشگاه سیستان وبلوچستان در سال های گذشته با رویکرد آموزشی فعالیت می نموده، ولی در حال حاضر این رویکرد در دانشگاه همگام با سایر دانشگاه ها وموسسات آموزش عالی تغییر نموده،  و ما وظیفه ی تربیت دانشجوی کارآفرین و خلاق را سرلوحه کار خود قرارداده ایم .

وی در خاتمه یاد آور شد : امروز به جرات می توان گفت اکثر نیروهای متخصص و شاغل به کار در استان سیستان و بلوچستان  از فارغ التحصیلان این دانشگاه می باشند.

گفتنی است این مراسم باشکوه، شامل اجرای برنامه های متنوع شاد و فرهنگی ویژه این مناسبت ارزشمند بود.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط