اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

برگزاری هشتمین همایش و کارگاههای آموزشی دردانشکده صنعت و معدن خاش

برگزاری هشتمین همایش و کارگاههای آموزشی  دردانشکده صنعت و معدن خاش

هشتمین همایش و کارگاه­های آموزشی (آموزش ریاضی متوسطه دوم) با حمایت و همکاری دانشکده صنعت و معدن دانشگاه سیستان و بلوچستان و اداره آموزش‌ و پرورش شهرستان خاش در محل این دانشکده برگزار شد.

به گزارش دبیرخانه این همایش، در ابتدای مـراسم مهندس قهـرمانی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان خاش طی سخنانی در مورد لزوم برگزاری  و استمرار چنین همایش­هایی در سطح شهرستان و استان تاکید نمودند .

 در ادامه نخعی مدیرکل محترم آموزش‌ و پرورش استان در سخنانی به بیان اهداف تشکیل این همایش توسط گروه جهادی السابقون و ایجاد روحیه خودباوری در بین معلمان استان پرداخت.

دکتر کردی معاونت پژوهشی دانشگاه سیستان و بلوچستان  نیز در سخنانی بر ضرورت ارتباط با اساتید و مراکز تخصصی علمی برتر در مرکز کشور اشاره، و بر اهمیت فرهنگ ریسک‌پذیری و نقدپذیری معلمان و دانش آموزان تأکید نمودند.

ایشان همچنین در راستای تقویت فرهنگ رقابت و ایجاد روحیه انگیزشی در میان دانش آموزان شهرستان خاش با اهداء لوح سپاس از طرف معاونت پژوهشی دانشگاه سیستان و بلوچستان از دانش آموزان برتر تجلیل نمودند.

در خاتمه این همایش دکتر واعظ پور مسئول گروه جهادی السابقون طی سخنانی بر ضرورت اصلاح سیاست‌های آموزشی و ایجاد روحیه کاری امیدبخش در بین معلمان و به ‌ویژه دانش آموزان اشاره و بر تحصیل و تسلط کامل دبیران ریاضی به مباحث و ایجاد نگاه­های جدید انگیزشی و بنیادین در ریاضیات تأکید نمودند.

گفتنی است اساتید برتر گروه جهادی السابقون (دکتر سید منصور واعظ پور، دکتر محمدرضا سیدصالحی، دکتر ابراهیم ریحانی، دکتر فرزانه رضائی، دکتر زهرا رحیمی) طی دو روز کاری (8 و 9 آذرماه) اقدام به برگزاری کارگا­های تخصصی همایش و کلاس‌های آموزش و تبادل‌نظر محتوای جدید کتب ریاضی متوسطه دوم کلاس­ها در دانشکده صنعت و معدن خاش نمودند.

 

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط