اخبار


اخبار

برگزاری جلسه تركيبي (حضوري و الکترونیکی) شوراي آموزشي و تحصيلات تكميلي دانشگاه  ۹ / ۹ / ۱۴۰۰ به میزبانی دانشکده علوم پایه

  • 10 آذر 1400
  • Article Rating

بسمه تعالي

نخستين جلسه شوراي آموزشي و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به صورت تركيبي در روز سه شنبه ۹ / ۹ / ۱۴۰۰ با حضور معاون آموزشي و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، مجموعه مديران حوزه، هيات رئيسه دانشكده های علوم پايه و ریاضی، آمار و علوم كامپيوتر و مديران گروه هاي آموزشي این دو دانشکده با حفظ پروتکل های بهداشتی و فواصل اجتماعی و به ميزباني دانشکده علوم پايه در سالن سمعی و بصری اين دانشکده با همراهی الکترونیکی سایر اعضاء شورا برگزار گردید. 
ابتداي جلسه رياست دانشكده علوم پايه ضمن عرض خير مقدم به حاضرین، گزارشي از شرايط آموزشی دانشكده در ايام كرونا ارائه نمودند. ایشان با اشاره به ضرورت رصد دانش آموختگان و کمک به ارتقاء مهارت افزایی و اشتغال پذیری دانشجویان بر اهمیت راه اندازی مرکزی برای ارزیابی و بررسی عملکردها در دانشگاه تاکید نمودند. همچنین در خصوص شناخت استعداد ها و ایجاد انگیزش و تقویت بنیه علمی و فکری دانشجویان توسط اساتید مطالبی بیان نمودند.
در ادامه معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ضمن گرامیداشت شهادت اسوه علم و عمل شهید گرانقدر دکتر محسن فخری زاده، مراتب قدردانی ریاست محترم و اعضاء محترم هیات رئیسه دانشگاه را از  تلاش های ارزنده اعضاء محترم هیات علمی و کارکنان محترم ابلاغ داشتند. ایشان در ادامه گزارشی مبسوط از اقدامات انجام شده در شرایط کرونایی و کارگروه های حوزه آموزشی، برنامه ریزی های در حال انجام برای حضور دانشجویان مقطع کارشناسی در دانشگاه  و اقدامات در خصوص اسکان این دانشجویان و محدودیت های موجود در این خصوص ارائه نمودند. 
ضرورت برنامه ریزی برای ارتقاء اشتغال پذیری دانش آموختگان، بازنگری و نقد سیلابس دروس، ارتباط با جامعه، انجام پروژه های تقاضامحور، توجه ویژه به دانشجویان استعداد درخشان و لزوم ارتباط با دانش آموختگان و ارتباطات بین المللی از دیگر موضوعات مورد اشاره ایشان بود.
در ادامه جلسه اعضاء محترم عضو شورا و مدعوین به بیان نقطه نظرات خود پرداختند که پاسخ های لازم توسط معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی داده شد. جلسه با بررسی موضوعات و مسائل جاری آموزشی در سطوح مختلف، خاتمه یافت. 
لازم به ذكر است تمامی جلسات شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تا پایان نیمسال جاری سال تحصیلی با همین شیوه برگزار خواهد شد.

امتیاز به خبر :