اخبار


اخبار

سومین جلسه شوراي آموزشي و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به صورت تركيبي 30 آذرماه

  • 30 آذر 1400
  • Article Rating

بسمه تعالی

سومین جلسه شوراي آموزشي و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به صورت تركيبي در روز سه شنبه 09/30/ ۱۴۰۰ با حضور معاون آموزشي و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، مجموعه مديران حوزه، هيات رئيسه دانشكده های مدیریت و اقتصاد، دانشکده جغرافیا و برنامه ریزی محیطی و دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و مديران گروه هاي آموزشي این سه دانشکده با حفظ پروتکل های بهداشتی و فواصل اجتماعی و به ميزباني دانشکده مدیریت و اقتصاد در سالن کنفرانس اين دانشکده با همراهی الکترونیکی سایر اعضاء شورا برگزار گردید. 

در ابتداي جلسه رياست دانشكده مدیریت و اقتصاد ضمن عرض خير مقدم به حاضرین از اقدامات و تعامل سازنده معاون محترم آموزشی دانشگاه و مجموعه تحت مدیریت ایشان قدردانی نمودند و گزارشی از فعالیت های دانشکده ارائه نمودند. ایشان به برخی از اقدامات مهم دانشکده طی دوره جدید اشاره نمودند:

الف) استفاده از تمامی پتانسیل اعضاء هیئت علمی دانشکده در رشته گرایش های مختلف

ب) تقویت ارتباط با صنعت از طریق بازدیدهای علمی دور ه ای  و جلب حمایت های مالی و معنوی سازمان ها و ادارات

ج) بازنگری دروس و اقدام در جهت تقویت اشتغال پذیری دانشجویان

د) تلاش بر ای انعقاد قرارداد و جذب گرنت های بین المللی و جذب دانشجویان خارجی

ه) تلاش برای ارتقاء نقش آفرینی دانشگاه و جهت دهی برنامه ها برای جامعه محوری

سپس معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مراتب تشکر صمیمانه ریاست و هیئت رئیسه دانشگاه از تلاش ها و زحمات تمامی همکاران محترم عضو هیات علمی و کارکنان محترم را ابلاغ داشتند و از میزبانی همکاران در دانشکده مدیریت و اقتصاد قدردانی نمودند. ایشان سالروز شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه را گرامی داشتند. ایشان دو عملکرد محوری دانشگاه را پس از نیم قرن از آغاز به کار، جامعه محوری و تلاش برای رضایتمندی ذینفعان بیان نمودند. در ادامه گزارشی از اقدامات انجام شده در شرایط کرونایی و کارگروه های حوزه آموزشی، برنامه ریزی های در حال انجام برای حضور دانشجویان مقطع مختلف در دانشگاه  و اقدامات در خصوص اسکان این دانشجویان و محدودیت های موجود در این خصوص ارائه نمودند. ضررورت برنامه ریزی برای ارتقاء اشتغال پذیری دانش آموختگان، بازنگری و نقد سیلابس دروس، ارتباط با جامعه، انجام پروژه های تقاضامحور، توجه ویژه به دانشجویان استعداد درخشان و لزوم ارتباط با دانش آموختگان و ارتباطات بین المللی از دیگر موضوعات مورد اشاره بود. ایشان به برنامه ریزی در گروه های آموزشی، دریافت و تحلیل آمار کمی و کیفی دانشجویان و پرداختن به موضوعات کلان و آینده نگری تاکید نمودند.

در ادامه جلسه و پس از برگزاری فریضه نماز، اعضاء محترم عضو شورا و مدعوین به بیان نقطه نظرات خود پرداختند که پاسخ های لازم توسط معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه داده شد. جلسه با بررسی موضوعات و مسائل جاری آموزشی در سطوح مختلف و در مجموع پس از چهار و نیم ساعت خاتمه یافت. لازم به ذكر است تمامی جلسات شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تا پایان نیمسال جاری سال تحصیلی با همین شیوه برگزار خواهد شد.

امتیاز به خبر :