اخبار


اخبار

جلسه هم اندیشی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و دفتر استعدادهای درخشان با اساتید مشاور المپیاد

  • 13 دی 1400
  • Article Rating

 

جلسه هم اندیشی دفتر استعدادهای درخشان و اساتید مشاور المپیاد با حضور معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در روز ۱۲ دی ماه تشکیل شد

با توجه به شروع فعالیت گروه‌های المپیادی سال ۱۴۰۰ از آبان ماه سال جاری و گذراندن هفته‌ی پایانی ترم ۴۰۰۱، جلسه هم اندیشی اساتید مشاور المپیاد با دکتر فرهاد شهرکی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در روز ۱۲ دی ماه به منظور بررسی عملکرد نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، طرح مشکلات اساتید مشاور المپیاد و برنامه ریزی بهتر جهت نیمسال آینده، به میزبانی دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه، برگزار گردید.
در این جلسه ابتدا گزارش خلاصه‌ای از فعالیت‌های دفتر استعدادهای درخشان با محوریت جذب دانشجویان برتر در گروه‌های المپیادی و ارتقای کیفی آموزش ایشان ارائه گردید. سپس تحلیل نتایج کسب شده آزمون‌های المپیاد در دانشگاه‌های منطقه ۸ و امکان موفقیت گروه‌های مختلف المپیادی، مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین آمار کشوری 10 رتبه برتر المپیاد دانشجویی از نظر سطح آن دانشگاه‌ها و مقایسه با دانشگاه سیستان و بلوچستان و امکان حضور دانشگاه سیستان و بلوچستان در این رتبه‌ها مورد بررسی قرار گرفت. سپس استادان مشاور المپیاد که در جلسه حضور داشتند نقطه نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون مطالب ارائه شده مطرح نمودند. در نهایت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به پاسخ گویی و جمع‌بندی مسائل مطرح شده از سوی اساتید مشاور المپیاد پرداخت و در برخی موارد نیز قول مساعد برای پیگیری داد.
در پایان از ۴ استاد برتر المپیاد ۱۴۰۰، که دانشجویانشان موفق به کسب رتبه جز ۵۰% برتر رتبه آورندگان مرحله نهایی المپیادی شده بودند به شرح ذیل تقدیر گردید:
دکتر کیانوش رزاقی (استاد مشاور  گروه مهندسی شیمی)
دکتر محمود شریفی تبار (استاد مشاور  گروه مهندسی مواد)
دکتر رضا منصوری (استاد مشاور گروه علوم جغرافیایی)
دکتر زهرا یاوری (استاد مشاور  گروه شیمی)

امتیاز به خبر :