اخبار


اخبار

اطلاعیه ویژه دانشجویان میهمان و انتقال به دانشگاه سیستان و بلوچستان درسال تحصیلی 1402-1403

  • 06 شهریور 1402
  • Article Rating

اطلاعیه ویژه دانشجویان میهمان و انتقال به دانشگاه سیستان و بلوچستان درسال تحصیلی 1402-1403

به اطلاع می رساند، دانشجویان مقطع کارشناسی، که با درخواست میهمانی آنها به این دانشگاه، برای سال تحصیلی ۱۴۰3-۱۴۰2 موافقت شده است،  جهت ثبت نام به صورت غیرحضوری از تاریخ 18/ ۰۶ /۱۴۰2 به سامانه گلستان مراجعه و پس از مطالعه راهنما، مراحل ثبت نام را انجام دهند. قبل از شروع ثبت نام، فراهم نمودن فرم تاییدیه دروس از دانشگاه مبدأ، فرم تعهد دانشجوی میهمان، یک قطعه عکس۴*۳، تصویر شناسنامه و کارت ملی الزامی است. پس از اتمام مرحله اول ثبت نام سامانه، جهت تکمیل مراحل ثبت نام و اخذ شماره دانشجویی صحیح برای انتخاب واحد و دریافت کارت دانشجویی به مدیریت امور آموزشی دانشگاه، به همراه اصل مدارک بارگذاری شده در سامانه مراجعه نمایید. طبق تقویم آموزشی دانشگاه، در تاریخ 1401/۰۶/21نسبت به ثبت نام (انتخاب واحد) اقدام نمایند.

  1. با توجه به تکمیل ظرفیت دوره روزانه، پذیرش دانشجو به صورت مهمان، مهمان دائم و انتقال در دانشگاه سیستان و بلوچستان در نوبت دوم (شهریه پرداز) می‌باشد؛ و دانشجو ملزم است شهریه مربوطه را برابر مصوبات هیات امناء دانشگاه سیستان و بلوچستان در خصوص دانشجویان نوبت دوم پرداخت نماید. لازم به ذکر است دانشجویان دوره روزانه متقاضی انتقال، در صورت دارا بودن نمره قبولی دوره روزانه (آزمون سراسری سال ورودی) در موسسه مقصد، از پرداخت شهریه معاف می‌باشند

  2. دانشجویان میهمان با وضعیت تمدید میهمانی، مرحله ثبت نام را نداشته و تنها ملزم هستند، فرم تاییدیه دروس دانشگاه مبدأ را تا قبل از انتخاب واحد نیمسال اول به اداره کل آموزش دانشگاه، ارائه و یا به صورت پست ارسال نمایند.

  3.   ارسال ریزنمرات به دانشگاه مبدأ برای دانشجویانی که با درخواست تمدید میهمانی آنها برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰3 مخالفت شده است، مشروط به تسویه حساب در این دانشگاه است (پیشخوان خدمت < بررسی مسائل آموزشی > تسویه حساب دانشجوی میهمان)؛ و برای دانشجویانی که با درخواست تمدید میهمانی موافقت شده است ریزنمرات همراه با انتخاب واحد نیمسال جاری ارسال می شود.

  4. انتخاب واحد دانشجویان انتقال به این دانشگاه طبق تقویم آموزشی، انجام می شود. دانشجویانی که با درخواست انتقال آنها موافقت شده است، ملزم هستند، ضمن انجام مراحل ارسال پرونده از دانشگاه مبدأ به این دانشگاه، نسبت به پرداخت بدهی های شهریه ترم های میهمانی اقدام نمایند.

  5. تمامی دانشجویان میهمان و انتقال ورودی ۹۷ و ماقبل درخصوص مجوز تمدید سنوات و دانشجویان پسر همچنین برای تعیین وضعیت نظام وظیفه، قبل از انتخاب واحد اقدام نمایند.

  6. در صورت مشروطی دانشجو در یک نیمسال، حذف نیمسال و یا درخواست مرخصی، امکان ادامه میهمانی در نیمسال بعد وجود ندارد.

  7. مسئولیت اخذ موافقت دانشگاه مبدا با فهرست دروس اخذ شده در این دانشگاه به عهده دانشجوی میهمان است.

  8. مدت میهمانی برای مقطع کارشناسی بین 1 تا 2 نیمسال است. بررسی تقاضای میهمانی در شرایط خاص برای سال دوم منوط به کسب حداقل میانگین معدل در هر رشته تحصیلی است.

  9. دانشجوی میهمان موظف به رعایت کلیه ضوابط دانشگاه سیستان و بلوچستان از جمله پرداخت شهریه طبق مصوبه هیات امناء است.

آئین نامه ها و راهنماهای مندرج در صفحه https://www.usb.ac.ir/guest  را با دقت مطالعه نمائيد.

مديريت امور آموزشي دانشگاه (اداره پذیرش و ثبت نام)

امتیاز به خبر :