اخبار


اخبار

قابل توجه دانشجویان متقاضی تمدید میهمانی و انتقال

  • 28 دی 1402
  • Article Rating

قابل توجه دانشجویان مهمان در دانشگاه سیستان و بلوچستان

 

  1. دانشجویانی که در سامانه نقل و انتقال وزارت علوم (یا کمیسیون موارد خاص) با دو نیمسال مهمانی آنها موافقت شده است و متقاضی تمدید میهمانی در نیم‌سال دوم ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه سیستان و بلوچستان هستند، پس از پایان امتحانات نیمسال اول بایستی تسویه حساب ترم جاری خود را از مسیر زیر انجام دهند. 

پیشخوان خدمت سامانه گلستان - درخواست بررسی مسائل آموزشی - درخواست تسویه حساب دانشجوی مهمان

  1. پس از انجام تسویه حساب، تا تاریخ ۱۱/۱۱/ ۱۴۰۲ نامه اعلام موافقت دانشگاه مبدأ به همراه لیست دروس پیشنهادی جهت اخذ در نیمسال 4022 به این دانشگاه ارائه نمایند. تأیید دروس میهمانی توسط دانشگاه مبدأ برای تطبیق در آن دانشگاه الزامی است.

نکته مهم: در صورت حذف ترم با احتساب، مشروطی، مشکلات انضباطی یا مخالفت گروه و دانشکده مقصد تمدید میهمانی مقدور نخواهد بود. دانشجو باید تسویه و به دانشگاه مبدأ باز گردد.

 

قابل توجه دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان مهمان در دانشگاه دیگر

 

  1. دانشجویانی که در سامانه نقل و انتقال وزارت علوم (یا کمیسیون موارد خاص) با دو نیمسال مهمانی آنها موافقت شده است و متقاضی تمدید میهمانی در نیم‌سال دوم ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در دانشگاه مقصد هستند، پس از پایان امتحانات نیمسال اول بایستی تسویه حساب ترم جاری خود را در دانشگاه مقصد انجام دهند.
  2. دانشجو پیگیر ارسال ریز نمرات خود به دانشگاه سیستان و بلوچستان باشد.
  3. پس از ارسال ریز نمرات به دانشگاه سیستان و بلوچستان دانشجو از طریق مسیر زیر نسبت به ثبت معادل سازی دروس خود اقدام نماید.

پیشخوان خدمت سامانه گلستان دانشگاه سیستان و بلوچستان - درخواست معادل سازی دروس

  1.  از طریق سامانه جامع آموزشی گلستان نسبت به "ثبت درخواست مهمانی به سایر دانشگاه ها" و ثبت دروس پیشنهادی جهت اخذ در نیمسال دوم و ارائه به دانشگاه مقصد اقدام نمایند.

قابل توجه کلیه دانشجویان مهمان 

 

تذکر مهم: تمدید میهمانی دانشجویانی که چهار نیم‌سال میهمانی آن‌ها به اتمام رسیده، امکان‌پذیر نبوده و می‌بایست در صورت داشتن شرایط لازم، تقاضا و نامه موافقت دانشگاه مبدأ خود را جهت بررسی وضعیت انتقال یا میهمان دائم به اداره پذیرش تحویل دهند. در غیر اینصورت نسبت به تسویه و بازگشت به دانشگاه مبدأ اقدام نمایند.

تذکر مهم: دانشجویان میهمان دائم دارای معافیت تحصیلی که بیش از ۵ سال از سنوات تحصیل آنان در مجموع مبدأ و دانشگاه سیستان و بلوچستان به اتمام رسیده، لازم است در اسرع وقت نسبت به "درخواست سنوات ارفاقی (نظام وظیفه)" و "سنوات اضافی (کمیسیون موارد خاص)" در دانشگاه مبدأ اقدام نمایند.بدیهی است مسئولیت عدم پیگیری به موقع با شخص دانشجو می باشد.

امتیاز به خبر :