شرح وظایف اداره تدارکات
۱- دریافت فهرست ملزومات فنی واداری مورد نیاز واحدهای مختلف دانشگاه و تنظیم برنامه خرید آنها .
۲- تنظیم اسناد هزینه خریدها وارسال به امورمالی .
۳- انجام تشریفات فروش اجناس ولوازم اسقاطی وفرسوده براساس مقررات و با هماهنگی واحدهای ذیربط .
۴- شرکت درکمیته تدارکات وتهیه صورتجلسات وابلاغ مصوبات به واحدهای مربوطه .
۵- حفظ وحراست ازاموال واحد متبوع .
۶- نگهداری اموال دانشگاه .
۷- شماره گذاری اموال دانشگاه .
۸- انجام هرگونه نقل وانتقال اموال بین واحدهای دانشگاه .
۹- انجام امور مربوط به تعیین موجودی واعلام به واحدهای ذیربط به منظور خرید کالاهای پیشنهادی واحدها .
۱۰- ایجاد هماهنگی بین کارانبارداران واحدهای مختلف با انبارمرکزی .