وظایف اداره کارگزینی کارکنان :
۱- انجام امور استخدامی (استخدام ، ترفیع ، انتقال ، مرخصی ، بازنشستگی وغیره) براساس مقررات وآئین نامه های موضوعه
۲- مراقبت دراجرای مقررات انضباطی اعضاء هیأت علمی براساس گزارشهای واصله ازواحدهای مربوطه
۳- تعبیر وتفسیر خط مشی امور پرسنلی دانشگاه وتفهیم آن به واحداهای تابعه دانشگاه جهت اجراء
۴- پیش بینی کادر هیأت علمی واحدهای آموزشی دانشگاه ضمن تماس با مسئولان مربوط
۵- اعمال واجرای قوانین ، مقررات ، وآیین نامه های استخدامی اعضای هیئت علمی
۶- مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان
۷- پیش بینی کادر اداری و فنی مورد نیاز دانشگاه