۱- انجام امور مربوط به ثبت و نگهداری دفاتر مربوط به پرداختها و دریافتهای دانشگاه
۲- پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان شاغل، بازنشستگان، مستمری و وظیفه بگیران و مطالبات موسسات
۳- انجام امور مربوط به تنظیم لیست و اسناد حقوق و مزایای کارکنان دانشگاه اعم ازشاغل بازنشسته، مستمری و وظیفه بگیر و فرمهای مختلف جهت ارائه به هزینه های دانشگاه
۴- تنظیم اسناد مربوط به هزینه های دانشگاه
۵- انجام امور مربوط به نگهداری حساب تنخواه گردان حسابداری دانشگاه
۶- انجام امور مربوط به نگهداری حساب علی الحساب و پیش پرداخت کارکنان واردات تابعه دانشگاه
۷- انجام امور مربوط به وصول درآمدهای عمومی ، سپرده ها ، مطالبات ، نگهداری حساب و انتقال آنها حسب مورد به حسابهای بانکی و حسابهای خزانه
۸- رسیدگی به درخواست و وصول وجه اعتبارات مربوط به هزینه های مستمر وغیرمستمر دانشگاه و دیون
۹- انجام امور مربوط به صدور چکهای متعلق به اشخاص ، شرکتها ، موسسات و کارکنان دانشگاه ، ثبت چکهای صادره در دفتر مربوطه و نگهداری ته چکها و دسته چکهای تحویلی
۱۰- انجام امور مربوط به تهیه و تنظیم صورت مغایر ت حقوق و مزایای ماهانه کارکنان دانشگاه
۱۱- رسیدگی به درخواستها و حواله های مربوط به هزینه های مختلف اعم از پرسنلی، اداری و هزینه های متفرقه دانشگاه
۱۲- تهیه درخواست حقوق بازنشستگان و موظفین و تهیه درخواست ترمیم حقوق آنان با رعایت قوانین و مقررات جاری
۱۳- تنظیم دفاتر مربوط به علی الحسابها ، پیش پرداختها و تنخواه گردان دانشگاه و نظارت وپیگیری در مورد واریز حسابهای فوق